07 juni 2011

En klassiker


En dagiskasse à la Knåpmodern år nog något de flesta sybloggare producerar ganska tidigt i sin "karriär". För mig tog det lite tid att komma till skott och den första blev en med roliga djungeldjur jag sydde för 2,5 år sen. Den har hängt med storebror till dagis ända sen dess och jag har länge känt att det är dags för en ny. När jag fick en beställning på en kasse med äpple, som jag sytt några tidigare, passade jag äntligen på att klippa till en ny till storebror som jag tuffade till med en bit spindelmannentyg jag köpt på Jofotex för länge sen.




5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina! Kan du tänka dig, jag har faktiskt aldrig sytt någon. :-) Kanske dags nu?

Ingrid sa...

Inte heller jag har sytt någon. Men den verkar hur praktisk som helst just till dagisgrejjor!

Åsa Tidqvist sa...

åh, med äpple på! så fin!

LillaRöd sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LillaRöd sa...

Väldigt fina... men jag förstår faktiskt inte riktigt grejen med de här väskorna. Är det att barnen kan bära dem själva? Förklara gärna så lär jag prova att sy en inom kort...
Kanonfina som sagt och jag förstår att spindelmannen är den populära:)