15 november 2011

Sobert

Två lite mer diskreta set till storebror. Den grårandiga tröjan är i en skön ribb jag hittade på Textilcentrum i Sundbyberg och den grå babymanchestern kommer från Stoff & Stil, fin och mjuk och skön. Jerseyn med ugglor här nedan kommer också från Stoff & Stil och är väldigt mjuk den med. Jag brukar dock vara väldigt försiktig med tryckt jersey från just Stoff & Stil för jag tycker den tappar färgen fort. Vi får se hur det är med denna. Eftersom jag inte hade någon matchande mudd till byxorna så har jag fållat dem och gjorde en linning med resår i midjan. Jag satte endast resår baktill och det blir snygg med en slät front.

2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Hur snyggt som helst!/Åsa

Jenny B sa...

Snyggt. Jag gillar egentligen mest det ganska rena och grafiska även till barn.