15 mars 2009

Muddjeans Mejram till ny återförsäljare

Den här uppsättningen muddjeans finns nu hos Poppilopp i Gustavsbergs hamn. En jättefin barnbutik mitt bland porslinsfabriken, museet och båtar på sommaren. Halva butiksytan är diverse roliga leksaker och resten klädmärken som Molo, Katvig, Småfolk, Duns, Villervalla och alla de andra. Jag hoppas att mina jeans kommer att platsa! Jag valde att göra i en enhetlig storleksuppsättning med landskapstyg, 74-104 cl. Det kändes som det skulle funka bäst för en butik som i övrigt inte har handsydda kläder utan normalt sortiment av storleksuppsättningar av samma plagg...

9 kommentarer:

Mimmi sa...

Så roligt med ytterligare en återförsäljare - och i fint sällskap ;-)

Byxorna var sååå fina, landskapstyget gjorde sig bra som fickor tillsammans med den gröna mudden.

Botilda sa...

Vad kul. Poppilopp känner jag till väldigt väl. Fin butil och trevlig personal (speciellt i höstas när Sprallins namne jobbade där).

Dina snygg-jeans passar absolut in.

stora lilla j sa...

Grattis, kul med återförsäljare!

od Andulky sa...

Kul med en till återförsäljare och UNDERBARA jeans! Kul med landskapstygfickor!!

Fotograf Jenny Thörnberg sa...

roligt att få sälja i butik. Plus att de är jättefina byxorna, underbara.

Cecilia & Busiga ungar sa...

Jättehäftiga....Måste få fråga, vart bor du??
Mvh Cecilia

Strömming sa...

Supersnygga jeans! Lycka till med försäljningen!

OttoPippi sa...

Jösses!! Nu är du verkligen en av de STORA!!! Stort lycka till med all försäljning av dina vråltuffa byxor!!

Retro Elephant sa...

Härliga muddjeans!

//Lina