26 februari 2009

Till vuxna

Det har blivit ett långt uppehåll i bloggandet på grund av lite datatrassel. Och har man en IT-konsult i huset så kan man nästan räkna med att det tar lite tid att fixa... ;P Just nu kan jag inte komma åt några sparade bilder och inte heller tanka ner nya från kameran. Jag hoppas det ska vara löst snart för jag har lite nytt att visa.

Idag gick i alla fall startskottet för Polly-Anna, som blir märket på de icke-barnrelaterade sakerna jag syr. Jag har lämnat in mina första varor till Cissi & Selma i Stockholm och det ska bli spännande att se hur det går.

I övrigt har det klippts till en hel del nere i syrummet. Det är kimonoklänningar, muddjeans, kepsar och lite vår-manchester som står på tur. Muddjeansen och kepsarna ska till ett par nya återförsäljare men mer om det senare. Det skulle som sagt vara skoj att visa upp lite nytt men förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge!

1 kommentar:

od Andulky sa...

Spännande! Lycka till!