23 augusti 2008

Ugglor i ett träd

Jag har huset för mig själv i helgen och det är systugan jag håller till! Det är produktion av höstleveransen som gäller och planen är att det ska vara klart till andra veckan i september. Men under tiden kan jag i alla fall visa några uggletröjor jag sydde för några veckor sedan. Den med gröna kantband är Alvars och de mindre presenter till två små killar. Mönstret är det jag använt tidigare - Meedom form 1 fast en storlek mindre och förlängd i ärmar och liv. De här fick även "fusk topcover" sömmar på ärmar. CoverPro till stickningar och fållar.


2 kommentarer:

sygryn sa...

Enkelt och snyggt. Det blir ju så fint med coverpro, vid hals och ärm, vill occkså haaa!

sygryn sa...

Hejsan! Här är jag igen! Jag nominerar dig! titta in på min blogg! Gillar det du gör, ocg tycker att din blogg är väldigt inspirérande!