25 juli 2008

Min hörna på Street


Det är så mycket att blogga-ikapp och man måste börja i någon ända, så jag börjar med att visa en bild på min hörna på Streets barntemahelg. Det var nog ingen säljare där den helgen som hade någon större kommers tyvärr för det var väldigt lungt över lag (otroligt värme och Stockholm maraton konkurrerade om publiken...) men jag sålde ett tio-tal plagg och kände mig faktiskt nöjd med det. Det var mest roligt att få prova på. Det var spännande men läskigt att själv stå och sälja sina egna plagg och jag tror nog jag trivs lite bättre med att lämna in till en butik...! Men det är också roligt att få höra vilka planer köparna har för kläderna - en klänning skulle användas på flickans namngivning och ett par byxor skulle vara till en examensdag!

Inga kommentarer: