06 maj 2010

Rosmarin - Ny klänning och ny butik

Nu finns Kånkarong att köpa på den jättefina lilla butiken Kokobello i Södertälje. Jag var där för ett par veckor sen och lämnade klänningar, kepsar och kråkor som jag hoppas ska falla Södertäljeborna i smaken!

Klänningarna var i två olika modeller. En liten förklädesvariant i små storlekar som ni får se i nästa inlägg och den här modellen som jag kallar Rosmarin. Den finns i tre dubbelstorlekar 86/92, 98/104 och 110/116 och är knälång. Under respektive bild ser man vilka storlekar som finns. De tre översta färgställningarna i olika storlekar åkte till Kokobello och de två undre kommer att finnas på Galleri Hemsytt i slutet på maj.

86/92, 98/104, 110/116

98/104 och 110/116

86/92, 98/104, 110/116

86/92 och 98/104

86/92, 98/104, 110/116

Jag har också nya lappar, äntligen har jag skaffat små vikta!

10 kommentarer:

Libe sa...

Jätte fina klänningar :) den bruna var helt i min smak

Åsa Tidqvist sa...

allihop är helt underbara! den gröna var väldigt mkt min smak =)

Jes sa...

vilken fin modell :) Roligt med ny butik :) får ta en sväng in och titta :)

annika sa...

Hej....hittade hit via andra bloggar. Kul att få lite inspiration. Fina barnkläder som du har sytt.
annika

Åsa Tidqvist sa...

ps, gett dig en award förresten! hämtas hos mig!

Beata sa...

Jättesöta klänningar!

Sal Wilder sa...

Fina allihopa!

Anonym sa...

Vilka superfina klänningar! Så fin matchning med de olika tygerna och färgerna.

Titta gärna in på min blogg och var med och tävla om en Simsalabim-klänning och mössor.

Villblomsten sa...

Nydelige :-)
flotte kjoler og farger og mønster :-)

Jonglören sa...

Superfina klänningar. Och så fin header du har vill jag också säga.