14 september 2008

Kånkarong hos Rackamaja i Nyköping

Jag har inte bloggat så flitigt på sista tiden men däremot har det sytts en hel del. Det var "höstkollektionen" som skulle bli klar för leverans, så det har varit bråda dagar. Nu finns i alla fall Kånkarong kläder i butik Rackamaja i Nyköping! Jag åkte dit igår med mina plagg och eftersom jag inte varit där tidigare var det roligt att träffa Annika och se hennes fina butik. Nu är det Cissi som står på tur att få en leverans som ska bli denna veckan...

På väg tillbaka till bilen så jag ett par byxor jag kände igen i skyltfönstret... :)


En liten hög på disken i butiken!

Jag återkommer med inlägg och bilder på dom olika plaggen dom närmsta dagarna.

2 kommentarer:

Thea sa...

Kul, kul, kul! Du är ju så produktiv att man blir rädd!

Fiffiluren sa...

Snyggt bloggat! Och visst är det stort att både sälja i butik OCH komma med i tidningen! Kul!

Det var även kul att få besök av dig och sonen! :-D

Hurra för sybloggare som säljer på Rackamaja! :-D